شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

به مناسبت ۲۴ آبان روز کتاب و کتابخوانی، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان به همراه معاونین و جمعی از مدیران از کتابخانه شرکت بازدید به عمل آورد.

دکتر اسماعیل زاده در این بازدید ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به همکاران و کارکنان کتابخانه، نقش این مجموعه را در تامین بخشی از منابع مطالعه ای و ارتقاء سطح دانش همکاران و خانواده های آنان مهم و تاثیر گذار دانست و بر بروز رسانی مستمر چه کتاب ها چه به لحاظ محتوایی و چه به لحاظ عناوین تاکید کرد.

در این بازدید مهندس رستمی نوشهر معاون منابع انسانی شرکت نیز با اشاره به ظرفیت‌های دانش پژوهی و علمی بین همکاران و خانواده های آنان، اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر ۱۵ هزار عنوان کتاب در گنجینه کتابخانه شرکت برق منطقه ای آذربایجان موجود است که علاوه بر همکاران شاغل در حوزه ستادی، به حدود ۱۷۰۰ عضو نیز بر اساس کارت عضویت صادره، ارائه خدمات می دهد.

در این بازدید همچنین پیرامون ایجاد قرائت خانه با هدف ارتقای فرهنگ کتابخوانی و تسهیل در نحوه مطلوب استفاده از کتابهای موجود در کتابخانه شرکت، بحث و تبادل نظر شد.

همچنین مقرر گردید به پاس قدردانی از همکاران کتابخوان فعال و اهدا کنندگان کتاب به کتابخانه شرکت برق منطقه ای آذربایجان، با اعطای لوح تقدیر، از این عزیزان قدردانی گردد.

در پایان این بازدید همچنین به پیشنهاد معاون منابع انسانی و مدیر دفتر روابط عمومی و موافقت مدیرعامل مقرر شد جلد دوم کتاب "شیفتگان خدمت" (مجموعه خاطرات مدیران و مسئولین بازنشسته و شاغل و فعالیت های شاخص مجموعه شرکت از بدو تاسیس شرکت برق منطقه ای آذربایجان تاکنون) نگارش و جهت چاپ به رشته تحریر در آید.

شایان ذکر است کتابخانه شرکت برق منطقه ای آذربایجان با سابقه بیش از ۴۰ ساله، یکی از بزرگترین کتابخانه های دستگاه های اجرایی استان می باشد که بالغ بر ۱۵ هزار عنوان کتاب در بخش ها و عناوین مختلف طی سامانه نرم‌افزاری کتابداری به ارائه خدمات می پردازد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1401/08/24   تعداد بازدید 689     https://azrec.co.ir/blog/u/33095  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض