شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

دکتر صادقی آزاد رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و هیئت همراه در روز شنبه 1401/11/1 به جهت افزایش همکاری های علمی و تحقیقاتی این دانشگاه با شرکت برق منطقه ای آذربایجان با دکتراسماعیل زاده دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار رئیس دانشگاه شهید مدنی با اشاره به اهمیت گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه و اهمیت انرژی برق در گسترش زیر ساختهای منطقه؛ افزایش استفاده از پتانسیل های دوجانبه در زمینه های آموزشی و تحقیقاتی را خواستار شد.

دکتر اسماعیل زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان نیز با ابراز خوشحالی از وجود یک ظرفیت علمی در دانشگاههای منطقه ، بر لزوم استفاده از این ظرفیت برای حل مسائل صنعت برق و سایر مسائل در زمینه های گوناگون تاکید کرد.

وی همچنین جایگاه علمی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان را والا توصیف کرده و افزایش جایگاه قراردادهای تحقیقاتی شرکت و ایجاد جذابیت لازم برای محققان و ترغیب مشارکت در پروژه های شرکت را یک فاکتور اساسی توصیف و بر لزوم توجه به این موضوع برای ارتقای سطح علمی تحقیقات را خواستار شد. همچین با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های محلی و امکانات دانشگاهی از جمله وجود فضا و توان علمی مناسب برای ایجاد نیروگاههای خورشیدی در منطقه ، ضمن اعلام حمایت از انجام تحقیقات در این زمینه ، شرکت برق منطقه ای آذربایجان را به عنوان حامی اصلی اینگونه پروژه ها عنوان کرد .

گفتنی است در پایان این دیدار تفاهم نامه فی مابین بین شرکت برق منطقه ای آذربایجان و دانشگاه شهید مدنی آذربایجان امضا و مبادله شد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1401/11/02   تعداد بازدید 652     https://azrec.co.ir/blog/u/33201   لیلا بالازاده ---
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض