شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

شرکت برق منطقه ای آذربایجان در هفتمین کنفرانس سیستم های اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق و نمایشگاه جانبی آن حضوری موثر و موفق داشت.

مهندس سید سعید حسنی خسروشاهی مدیر دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات شرکت برق منطقه ای آذربایجان، ضمن اعلام این خبر گفت: در این کنفرانس و نمایشگاه جانبی آن، که طی روزهای3 - 2 خرداد ماه به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و در محل واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران برگزار شد، شرکت برق منطقه ای آذربایجان با ارائه یک مقاله تخصصی تحت عنوان "ارزیابی خطر فرونشست زمین در طول خطوط انتقال و فوق توزیع به روش تداخل سنجی راداری" که از سوی کمیته علمی هیئت داوران کنفرانس جزو مقالات منتخب برای ارائه شفاهی معرفی شده بود، مشارکت موثری داشت.

وی افزود: شرکت برق منطقه ای آذربایجان همچنین در نمایشگاه جانبی کنفرانس نیز با برپایی غرفه، موفق به ارائه قابلیت ها و امکانات "نرم افزار Web GIS که در سطح شرکت برق منطقه ای آذربایجان مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین طرح "شبیه سازی سه بعدی و مهندسی معکوس خطوط" گردید .

به گفته مهندس حسنی خسروشاهی در این نمایشگاه، بیش از ۹۰ شرکت از سراسر کشور که ۳۰ غرفه آن به شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص یافته بود، آخرین دستاوردهای خود در حوزه کاربرد GIS در صنعت آب و برق را به نمایش گذاشتند.

شایان ذکر است محورهای اصلی و تخصصی این کنفرانس به شرح ذیل بوده است:

- مدیریت بحران و پدافند غیرعامل

- هوشمند سازی نرم افزار و سامانه ها

- داده ها و پردازش داده ها

- زیرساخت شبکه و سخت افزار

- راهبری و مدیریت داده های مکانی و SDI

- بهینه سازی و اصلاح الگوی مصرف.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1402/03/08   تعداد بازدید 583     https://azrec.co.ir/blog/u/43400  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض