شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

دکتر اسماعیل زاده مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان به منظور بررسی برخی اعتبارات مصوب ملی این شرکت در حوزه استان آذربایجانشرقی با سرپرست سازمان مدیریتو برنامهریزی استان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای آذربایجان در این دیدار که پیش از ظهر روز دوشنبه ۱۳ شهریورماه در دفتر سرپرست سازمان مدیریت و برنامهریزی استان ترتیب یافت، تنی چند از معاونین و مدیران این شرکت نیز حضور داشتند.

دکتر اسماعیل زاده در این دیدار ضمن تبریک انتصاب دکتر فتح زاده به سرپرستی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجانشرقی، در راستای جذب اعتبارات لازم، بویژه اعتبارات مصوب سفرهای ریاست جمهوری در حوزه پروژه های مهم و زیر بنایی برق منطقه ای آذربایجان با دکتر فتح زاده سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بحث و تبادل نظر کرد.

در این جلسه همچنین پیرامون اعتبارات لازم برای برق رسانی و یا افزایش ظرفیت طرح های انتقال انرژی برق به  شهرک های صنعتی استان به منظور حمایت از بخش تولید و واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک ها، گفتگو و تصمیماتی اتخاذ گردید.

در ادامه دکتر فتح زاده سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز ضمن قدردانی از گزارش کارشناسی و جامع ارائه شده در خصوص وضعیت پروژه های مهم و زیر بنایی نیرو رسانی در سطح استان، و تبیین نیازمندیهای اولویت دار اعتباری توسط مدیرعامل شرکت برق منطقهای آذربایجان خاطرنشان کرد قطعا دغدغههای مطرح شده مدنظر قرار خواهد گرفت و در حد مقدورات استان، نسبت به رفع مشکلات و چالشهای پیش روی مجموعه صنعت برق استان از جمله اعتبارات مصوب سفرهای ریاست محترم جمهوری تصمیم گیری خواهد شد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1402/06/13   تعداد بازدید 673     https://azrec.co.ir/blog/u/43614  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض