شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

اولین جلسه کارگروه تخصصی انرژی و آب پدافند غیرعامل استان آذربایجان‌شرقی در سال ۱۴۰۲ با حضور مدیران صنعت آب و برق، نفت، گاز، مخابرات و مسئولینی از مدیریت بحران و پدافند غیرعامل استانداری، به میزبانی شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد .

در این جلسه که روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه به ریاست دکتر اسماعیل زاده مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد، پیرامون اقدامات اعضاء کارگروه در سال گذشته و برنامه های سال ۱۴۰۲ در حوزه مدیریت انرژی استان و پدافند غیرعامل، بحث و تبادل نظر گردید .

در ابتدای جلسه، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان ، ضمن خوش آمدگویی، با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان " مهار تورم، رشد تولید"، اهمیت زیرساختهای حوزه انرژی و آب (زیرساختهای برق آب، گاز ، نفت و ارتباطات) را برشمرد و اظهار داشت: پر واضح است که بدون انرژی، مهار تورم و رشد تولید ممکن نیست .

وی گفت: باید پیرامون حوادث و مخاطراتی که برای شبکه ایجاد می شود، پیش بینی های مدیریت بحران انجام گیرد.دکتر اسماعیل زاده در ادامه سخنان خود، استفاده از توانمندی شرکت های دانش بنیان را برای حل موضوعات پدافند غیرعامل تامین آب و برق بسیار مهم ارزیابی کرده و نیز اهمیت و ضرورت استفاده از انرژی های تجدیدپذیر توسط صنایع بزرگ را نیز مورد تاکید قرار داد .

وی همچنین در بخش پایانی سخنان خود به برنامه های وزارت نیرو برای مدیریت پیک بار تابستان پیش رو اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی وزارت نیرو و شرکت توانیر، از ابتدای خردادماه تا پایان شهریور، مشترکان برق خانگی مشمول پاداش ۲۰ برابری خوش مصرفی خواهند بود که بر خلاف سال قبل، امسال تمامیمشترکین خانگی را شامل می شود .

در این جلسه همچنین مهندس حسامی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز نیز طی سخنانی برنامه های صنعت برق کشور برای مدیریت پیک بار تابستان سال جاری را تشریح نمود .

در ادامه این جلسه، همچنین گزارش اقدامات نیروی انتظامی استان در خصوص مسائل سرقت از تجهیزات آب و برق توسط مسئولین ذیربط فرماندهی انتظامی استان ارائه و ضمن بررسی علل بروز مسائل سرقت، اقدامات و برنامه های پیشگیرانه نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در پایان جلسه، حول محور اجرای طرحهای پدافند غیرعامل در حوزه انرژی، چشم انداز، طرحها و نیز برنامه های مورد انتظار از اعضاء کارگروه، بحث و تبادل نظر شده و تصمیماتی اتخاذ گردید .

لازم به ذکراست در این جلسه همچنین گزارش اقدامات انجام شده توسط حراست شرکت برق منطقه ای آذربایجان در خصوص پیشگیری از سرقت تجهیزات شبکه برق آذربایجان در سطح سه استان آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و اردبیل به طور مبسوط ارائه گردید.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1402/02/18   تعداد بازدید 507     https://azrec.co.ir/blog/u/43356   لیلا بالازاده ---
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض