شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 

مرحله استانی هفدهمین دوره مسابقات قرآن و نماز فرزندان کارکنان وزارت نیرو در استان آذربایجان شرقی، پیش از ظهر روز دوشنبه ۲۶ تیرماه طی مراسمی در محل سالن اجتماعات مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق آذربایجان برگزار شد.

در این مراسم که آقای مهدی قبادی مشاور معاون وزیر نیرو و رئیس مرکز قرآن و عترت دفتر امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو، حجت الاسلام آقاجانی رئیس ستاد اقامه نماز استان، مدیران عامل، ائمه جماعت و ده‌ها تن از شرکت کنندگان حضور داشتند، تنی چند از مسئولین از جمله آقای قبادی پیرامون اهمیت این مسابقات و نقش آن در تسری بیش از پیش معنویت و دیدگاه متعالی قرآن در بین خانواده‌های کارکنان تلاشگر وزارت نیرو در سراسر کشور، به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گفته آقای داود بی‌غمی دبیر انسجام بخشی امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان آذربایجان شرقی، مرحله استانی این مسابقات در ۷ رشته اذان، حفظ موضوعی، حفظ ویژه نونهالان، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، احکام و معارف(کتبی) و مفاهیم (کتبی) برگزار گردید.

وی افزود: پس از اعلام نتایج مرحله استانی طی چند روز آتی، نفرات اول مرحله استانی هم در بخش پسران و هم در بخش دختران، در صورت کسب ۷۰ درصد امتیاز آزمون، امکان حضور در مرحله کشوری را خواهند داشت.

آقای بی‌غمی تعداد شرکت کنندگان صنعت آب و برق آذربایجان شرقی در مرحله استانی این مسابقات را (با احتساب نونهالان) ۵۲۷ نفر اعلام و اظهار امیدواری کرد که شرکت کنندگان استان آذربایجان شرقی همانند ادوار قبل موفق به کسب عناوین برتر کشوری این مسابقات شوند.

شایان ذکر است مرحله کشوری هفدهمین دوره مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان وزارت نیرو نیمه دوم مردادماه برگزار خواهد شد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1402/04/28   تعداد بازدید 577     https://azrec.co.ir/blog/u/43518  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض