شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

همزمان با سراسر کشور آغاز به کار کرد:

رزمایش مشترک سه ماهه "طرح صرفه جویی در مصرف آب و برق" در استان آذربایجان شرقی 

رزمایش مشترک طرح صرفه‌جویی مصرف آب و برق متبرک به نام حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) از روز چهارشنبه اول تیرماه برای مدت سه ماه(تا پایان شهریورماه)در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای آذربایجان،این رزمایش مشترک با حضور مهندس محرابیان وزیر نیرو، سردار سلامی فرمانده کل سپاه و جمعی از مقام‌های کشوری و لشکری به‌صورت ارتباط ویدئویی با شرکت‌ها و رده‌های استانی در سراسر کشور آغاز شد

اجرای اقدام‌های مؤثر در کاهش مصرف، کمک به پایداری شبکه آب و برق از جمله روشن‌کردن مولدهای برق اضطراری، حداقل استفاده از سیستم‌های سرمایشی و روشنایی، استفاده از نور طبیعی، عدم نورپردازی و روشن‌کردن محوطه، مدیریت مصرف آب و ممنوعیت استفاده از آب شرب در فضای سبز از جمله اقدام‌های اجرایی در طول اجرای این طرح سه‌ماهه است.

این رزمایش در مرحله اول برای همه اماکن و ساختمان‌های وزارت نیرو، وزارت کشور و رده‌های سپاه و بسیج و در مراحل بعدی سایر ادارات و نهادها برگزار می‌شود.

بر پایه همین گزارش، رزمایش مشترک صرفه جویی در مصرف آب و برق همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی نیز آغاز به کار کرد.

 مراسم آغاز به کار این رزمایش در استان آذربایجان‌شرقی نیز با حضور مدیران عامل شرکت های صنعت آب و برق به میزبانی سپاه عاشورا انجام گرفت. سردار اصغر عباسقلی زاده فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا در این مراسم گفت: این رزمایش با هدف تحقق فرامین فرمانده معظم کل قوا مبنی بر صرفه جویی به عنوان یک سیاست در برنامه‌های کلان کشور، اجرا می‌شود.

وی اجرای اقدامات موثر در کاهش مصرف، کمک به پایداری شبکه آب و برق از جمله روشن کردن مولدهای برق اضطراری، حداقل استفاده از سامانه های سرمایشی و روشنایی، استفاده از نور طبیعی، عدم نورپردازی و روشن کردن محوطه، مدیریت مصرف آب و ممنوعیت استفاده از آب شرب در فضای سبز را از جمله اقدامات اجرایی در طول این رزمایش عنوان کرد.

دکتر رسول اسماعیل زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان نیز در گفتگویی اظهار داشت: این رزمایش در مرحله اول برای تمام اماکن و ساختمان‌های وزارت نیرو، وزارت کشور و رده‌های سپاه و بسیج و در مراحل بعدی، سایر ادارات و نهادها برگزار می گردد

وی اظهار اطمینان کرد که اجرای این رزمایش سراسری سه ماهه با همکاری مشترک وزارت نیرو، وزارت کشور و مجموعه سپاه و رده های بسیج بتواند علاوه بر مدیریت پیک بار تابستان، در افزایش بهره وری انرژی و اصلاح الگوهای مصرف در بخش های مختلف جامعه بویژه در بین مشترکین خانگی، اداری، صنعت و ... کاملا موثر واقع گردد.

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1401/04/04   تعداد بازدید 599     https://azrec.co.ir/blog/u/32850  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض