شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

رسیدگی به امورات دهها مراجعه کننده در "میز خدمت شرکت برق منطقه ای آذربایجان" با حضور نماینده تام الاختیار وزیر نیرو

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی، شرکت های صنعت آب و برق استان به صورت متمرکز اقدام به برپایی "میز خدمت" جهت پاسخگویی به امورات مراجعین کردند.

دکتر رسول اسماعیل زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان طی گفتگویی، در این خصوص اظهار داشت: برپایی میز خدمت شرکت های وزارت نیرو بر اساس برنامه اعلامی از سوی استانداری آذربایجان شرقی صورت گرفت و در آن، مدیران عامل، معاونین و کارشناسان ارشد این شرکتها به مدت دو روز به صورت مستقیم پاسخگوی امورات مردمی بودند.
وی افزود: در میز خدمت شرکت های وزارت نیرو، نمایندگان وزیر نیرو از جمله دکتر احمد حیدری معاون حقوقی، امور مجلس و پشتیبانی وزیر به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر نیرو و آقایان دکتر محمد شهرابی فراهانی مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی، مهندس مهدی جهانیان معاون مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو و نیز مهندس مجید برنگی مدیرکل بازرسی و توسعه منابع انسانی شرکت توانیر به صورت چهره به چهره به امورات مردمی و حتی همکاران مراجعه‌کننده، رسیدگی کردند.
به گفته دکتر اسماعیل زاده، معاونین و مدیران ارشد شرکت برق منطقه ای آذربایجان در این "میز خدمت" دو روزه، به امورات دهها شهروند از نقاط مختلف استان به صورت مستقیم و بدون تشریفات اداری رسیدگی کردند.
وی ضمن قدردانی از تک تک همکاران خود که در این میز خدمت با شایستگی و احترام، پاسخگوی امورات شهروندان شریف بودند، اظهار امیدواری کرد که با تداوم این خدمات، همواره موجبات رضایتمندی بیش از پیش شهروندان در اقصی نقاط منطقه در سطح سه استان تحت پوشش را فراهم آوردند.

شایان ذکر است میز خدمت شرکت های وزارت نیرو از ساعت ۸ لغایت ۱۸ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۱۱ و 12 خرداد ماه) با حضور شرکت های برق منطقه آذربایجان، آب منطقه ای آذربایجان شرقی، توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی و تبریز و شرکت آب و فاضلاب استان در سالن چند منظوره "آذرآب" تبریز و در شهرستان ها نیز در محل فرمانداری ها و بخشداری ها برپا گردِید.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1401/03/16   تعداد بازدید 493     https://azrec.co.ir/blog/u/32825  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض