شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details


همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری و هیات دولت به استان آذربایجان شرقی، پروژه "مرکز دیسپاچینگ منطقه شمالغرب" امروز مورخ 1402.3.19 توسط رئیس جمهور محترم و وزیر نیرومورد بهره‌برداری قرار گرفت.

دکتر رسول اسماعیل زاده مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان در گفتگویی ضمن اعلام این خبر، افزود: این پروژه، در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع احداث گردیده و ظرفیت مانیتورینگ ۷۲ پست فشار قوی را داراست. وی با بیان اینکه مرکز دیسپاچینگ شمالغرب دارای پروتکل ارتباطی با مراکز فوق توزیع شرکت می باشد اظهار داشت قابلیت تخمین حالت پخش بار و نیز قابلیت برقراری ارتباط با نرم افزارهای ثالث از دیگر مشخصات فنی این پروژه می باشد.

دکتر اسماعیل زاده هزینه احداث پروژه را ۱۳۰ میلیارد تومان اعلام و اهداف پروژه را نیز به شرح ذیل عنوان نمود:- مانیتورینگ و کنترل شبکه برق آذربایجان- اتصال به مراکز دیسپاچینگ ملی و مراکز کنترل فوق توزیع- مدیریت بار و پیک بار و مدیریت بهینه خاموشی‌ها - کاهش تلفات شبکه انتقال برق مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان اظهار داشت که این پروژه، همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری به استان آذربایجان شرقی با فرمان ایشان و با حضور مهندس محرابیان مقام عالی وزارت نیرو، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1402/03/19   تعداد بازدید 833     https://azrec.co.ir/blog/u/43406  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض