شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

وزیر نیرو با اشاره به طراحی 140 اقدام اساسی برای تامین برق فصل گرم گفت: یک اقدام از 140 اقدام اساسی صنعت برق برای مردم شریف اتفاقات بسیار ویژه و مثبتی را رقم می زد و یک خبر خوب است که در هفته پیش رو و روز دوشنبه 11 اردیبهشت آن را به سمع و نظر مردم می رسانیم.

 

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از پاون،"علی اکبر محرابیان" گفت: سال گذشته ما توانستیم، فصل گرم را بدون خاموشی بخش خانگی به اتمام برسانیم و همچنین نیاز صنعت و بخش کشاورزی به انرژی لازم برای تولید را تامین کنیم که رکوردهای افزایش تولید صنایعی نظیر فولاد و سیمان و همچنین تولید محصولات کشاورزی این مسئله را تایید می کند.

وزیر نیرو در بیان برنامه ریزی وزارت نیرو برای تابستان سال 1402 گفت: بلافاصله بعد از عبور از فصل گرم سال 1401، برنامه ریزی برای بهبود شرایط در فصل گرم سال 1402 رقم خورد و این بار در 140 اقدام اساسی در دستورکار قرار گرفت، تا به نقطه مطلوب تری به لحاظ تامین انرژی برسیم.

وعده خبر خوش وزیر نیرو

وزیر نیرو ادامه داد: یک اقدام از 140 اقدام اساسی صنعت برق برای مردم شریف اتفاقات بسیار ویژه و مثبتی را رقم می زد و یک خبر خوب است که امید است در هفته پیش رو و روز دوشنبه 11 ازدیبهشت آن را به سمع و نظر مردم می رسانیم.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1402/02/10   تعداد بازدید 612     https://azrec.co.ir/blog/u/43347   لیلا بالازاده ---
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض