شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

به مناسبت هفته پدافند غیرعامل ( ۴-11 آبان)، مانور دور میزی مدیریت زیرساخت های برق در شرایط اضطراری و بحران در شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد.

در این مانور دور میزی، که پیش از ظهر روز شنبه ۷ آبان ماه در سالن جلسات با حضور مدیرعامل، تنی چند از معاونین و مدیران و کارشناسان ذیربط ترتیب یافت، ابتدا مهندس نقدی شایان سرپرست مجری مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE شرکت برق منطقه ای آذربایجان ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل، برخی اقدامات و نیز برنامه‌های این مدیریت را تشریح و سپس دستور جلسه این مانور دور میزی را برای حاضرین تبیین نمود.

سپس مهندس رسول زاده رئیس اداره بهره‌برداری دیسپاچینگ منطقه آذربایجان (AOC)، با ارائه گزارشی بصورت پاورپوینت، به تحلیل و بررسی حادثه پست خوی در اثر زلزله مورخ ۱۳ مهرماه پرداخت.

در ادامه این نشست تخصصی، دکتر اسماعیل زاده مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان طی سخنانی با اشاره به برنامه مدیریت بحران حادثه پست خوی اظهار داشت: مدیریت بحران و بازسازی بخش‌های حادثه‌دیده این پست مهم با یکپارچگی واحدهای مسئول در سطح شرکت و شرکت های توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و تعمیرات نیروی برق آذربایجان، بسیار خوب و به موقع به انجام رسید که جای تقدیر فراوان دارد. وی مراتب قدردانی مهندس محرابیان مقام عالی وزارت نیرو و مهندس حائری معاون وزیر نیرواز تمامی تلاشگران این حادثه را به آنان ابلاغ کرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان در عین حال، اظهار داشت که این حادثه یک سری پیام هایی نیز در موضوع "مدیریت بحران" و در حوزه "پدافند غیرعامل" در حوادث آتی دارد و آن، نواقصات موجود در انبارهای شرکت است که باید با جدیت و کار کارشناسی دقیق و فنی، تجهیزات مورد نیاز برای انبارهای شرکت تامین و به روز رسانی گردد.

دکتر اسماعیل زاده در تامین تجهیزات برای تعمیر و بازسازی فوری پست حادثه دیده خوی از همکاری‌های شرکت های برق منطقه ای غرب و تهران صمیمانه قدردانی کرد.

دکتر بانان معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای آذربایجان نیز در این مانور دور میزی، ضمن تقدیر از تلاشگران بازسازی پست حادثه‌دیده خوی نقطه نظرات فنی خود را پیرامون برخی موضوعات بهره برداری در بخش انتقال بیان داشت.

بخش پایانی این نشست، به بازخوانی و بررسی مشکلات "دستورالعمل جدید ثابت بهره‌برداری" اختصاص داشت که با حضور حاضرین، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1401/08/08   تعداد بازدید 664     https://azrec.co.ir/blog/u/33076  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض