شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

وزیر نیرو در دیدار با تجار و بازرگانان ایرانی در قطر:

نقش موثر تجار در افزایش حجم معاملات ایران و قطر/ سند حمایت از بخش خصوصی ایرانی و قطری امضا میشود

وزیر نیرو با اشاره به نقش موثر تجار در افزایش حجم معاملات ایران و قطر، از امضای سند حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی ایرانی و قطری در اجلاس هشتم کمیسیون مشترک همکاریهای اقتصادی دو کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاعرسانی وزارت نیرو (پاون)، "علیاکبر محرابیان" در جریان سفر خود به قطر به منظور شرکت در اجلاس هشتم کمیسیون مشترک همکاریهای اقتصادی ایران و قطر در دوحه، شب گذشته در دیدار با تجار و بازرگانان ایرانی در قطر، با اشاره به پتانسیل بالای بخش خصوصی در کشورهای همسایه، اظهار کرد: بخش خصوصی پتانسیل و نقش بسیار موثری در افزایش حجم معاملات و تبادلات دارد و میتواند در روابط اقتصادی دو کشور نیز تاثیرگذار باشد.

وی با تاکید بر توسعه مناسب روابط ایران با همسایگان بهویژه روابط مثبت سیاسی دو کشور ایران و قطر افزود: قطعا با این سطح همکاری دو کشور، مهمترین هدف ایران پشتیبانی از بخش خصوصی ایرانی در توسعه روابط اقتصادی با قطر است.

وزیر نیرو و رئیس کمیسیون مشترک همکاریهای اقتصادی دو کشور با بیان اینکه بازار قطر بازاری بکر برای حضور تجار و بازرگانان ایرانی است، خاطرنشان کرد: مهمترین سرمایه در دنیای اقتصادی امروز، وجود بازاری مفید، مطمئن، پایدار و دارای پتانسیل برای تجار است.

وی، حضور مشاور حقوقی محلی برای همراهی و مشاوره در امضای قراردادهای اقتصادی را ضروری دانست و با اشاره به پشتیبانی از تجار ایرانی یادآور شد: قطعا در اجلاس هشتم یکی از اسناد مهم امضا شده در خصوصحمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی ایرانی و قطری برای توسعه همکاریها خواهد بود

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1401/03/17   تعداد بازدید 502     https://azrec.co.ir/blog/u/32826  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض