شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

به میمنت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مراسمی با حضور مدیرعامل، معاونین و جمع کثیری از کارکنان شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد. در این مراسم که حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا سرهنگ سیروس رضایی فرمانده و اعضای شورای حوزه یک بسیج ادارات نیز به عنوان میهمان، حضور داشتند، ابتدا مهندس محمدرضا رستمی نوشهر معاون منابع انسانی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید حمید باکری برق آذربایجان، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدای نظام جمهوری اسلامی به ویژه شهداء و همچنین همکاران مرحوم صنعت برق آذربایجان و با گرامیداشت سالگرد قیام خونین مردم قهرمان تبریز در ۲۹ بهمن سال ۵۶ ، از حضور آگاهانه مدیران و کارکنان صنعت آب و برق استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن صمیمانه قدردانی کرد.

وی سپس به شرایط خاص شبکه برق و مدیریت پیک مصرف در ایام پیک تابستان و زمستان، اشاره کرد و تلاش شبانه روزی تک تک خادمان صنعت برق، در رفع مشکلات شبکه برق و تامین آرامش مردم را همتی ستودنی و بسیجی وار قلمداد نمود. در ادامه، حجتالاسلام والمسلمین نجفقلی زاده سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا به عنوان سخنران اصلی این مراسم، طی سخنانی با اشاره به کلامی از رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی پیرامون خدمت رسانی صحیح در سازمانها گفت: اگر هرم یک سازمان به دنبال خدمتگذاری صادقانه به مردم باشد، قطعا موفقیتی مستمر و بلندمدت حاصل خواهد شد. وی زمان شناسی در مدیریت و رهبری جامعه را بسیار مهم قلمداد کرده و اظهار داشت: تفکر غلط در یک مدیریت کلان جامعه، میتواند مشکلات بسیار و عظیمی را در جامعه ایجاد کند که ریاست جمهوری کوتاه مدت و همراه با خطای "محمد مرسی" رئیس جمهوری مصر بعد از انقلاب مردم این کشور و سقوط حسنی مبارک، مثال خوبی در این زمینه است.وی نگاه عمیق و حکیمانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب به توطئه ها و رهبری حوادث مهم کشور در طول چهل و چهار سال از عمر انقلاب را نمود عینی از مدیریت و رهبری جامعه و کشور مهم و بزرگی همانند جمهوری اسلامی ایران در شرایط امروزی دانست.

حجتالاسلام والمسلمین نجفقلی زاده سرایی در ادامه سخنان خود، با تاکید بر اینکه بالاترین عبادت خدمت به محرومان است، به حدیثی از پیامبر عظیم الشأن اسلام اشاره کرد و گفت: پیامبر اسلام فرموده اند که "عزیزترین فرد نزد ایشان کسی است که بیشترین خدمت را به خلق خداوند انجام دهد". وی در بخش دیگری از سخنان خود باور به خدا، یاوری مردم و شعار مهم "ما می توانیم" را از جمله باورهای شکل گیری انقلاب و پیروزی آن دانست و تصریح کرد: خدمت در جای جای این مملکت همانند خدمت در صنعت مردمی برق در جای جای کشور، برای این نظام و مردم عبادت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در پایان سخنان خود، خاطراتی از جنگ تحمیلی هشت ساله عراق و استکبار جهانی علیه کشورمان و نقش سرداران شهید آذربایجان در این جنگ را برای حاضرین تبیین نمود. گفتنی است در پایان این مراسم که از سوی شورای فرهنگی و پایگاه مقاومت بسیج شهید حمید باکری برق منطقه ای آذربایجان ترتیب یافته بود، به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به قید قرعه به ۴۴ نفر از حاضرین در مراسم، هدایایی اهداء گردید.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1401/11/25   تعداد بازدید 901     https://azrec.co.ir/blog/u/33262   لیلا بالازاده ---
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض