شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details


مراسم افتتاحیه برنامه ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان با حضور تیم ارزیابی شرکت توانیر برگزار شد.
در این مراسم که ساعت ۸ صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه در سالن جلسات این شرکت ترتیب یافت ، اعضای تیم ارزیابی، تنی چند از معاونین شرکت ؛مهندس قاضی طباطبایی مدیر عامل شرکت تعمیرات نیروی برق آذربایجان ، مدیران حوزه بهره‌برداری شرکت برق منطقه ای آذربایجان ، شرکت تعمیرات و سایر مدعوین حضور داشتند.
در ابتدای این جلسه، مهندس رستمی نوشهر معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای آذربایجان به نمایندگی از سوی مدیرعامل این شرکت، حضور ارزیابان شرکت توانیر را خوش آمد گفت و ضمن قدردانی از تلاش‌های تک تک همکاران معاونت بهره‌برداری، اظهار داشت: ارزیابی، فرصت مناسبی برای انتقال تجربه از شرکت‌های دیگر و متقابلاً به سایر شرکت‌هاست و شرکت برق منطقه ای آذربایجان از نقاط "قابل بهبود" جهت اعتلای فعالیت‌های فنی و بهره‌برداری خود بهره‌مند و استفاده خواهد کرد.
وی افزود: اگر بخش بهره‌برداری همسو با تکنولوژی‌ها و شیوه‌های مدیریتی روز دنیا حرکت کند، بهره‌وری نیز افزایش می‌یابد و مردم از این اقدامات، بیشتر منتفع خواهند شد.
در ادامه این جلسه، مهندس محسن برنجی معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان طی گزارش مفصلی از اقدامات این معاونت در سال ۱۴۰۲ و برنامه‌های سال ۱۴۰۳، اظهار داشت: نقشه راه ما در قدم اول آمادگی برای مدیریت پیک بار در تابستان امسال و در گام دوم، بهبود و همچنین اصلاح فرایندهای معاونت بهره‌برداری ناشی از انجام این ارزیابی مهم و سراسری صنعت برق کشور در راستای خدمت به مشترکین و مردم شریف جامعه است.
مهندس برنجی همچنین شناسایی ظرفیت‌های پنهان در حوزه بهره‌برداری در این ارزیابی‌ها که بتوانند مورد توجه قرار دهند را، بسیار مهم قلمداد کرد.
معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه ای آذربایجان در بخش دوم گزارش خود، آخرین وضعیت شبکه برق آذربایجان به تفکیک در حوزه های:

-
ارتباط شبکه برق آذربایجان با شبکه برق کشورهای همجوار جمهوری آذربایجان، ارمنستان، ترکیه و عراق و همچنین شبکه سراسری کشورمان
-
چالش‌های شبکه برق آذربایجان به ویژه در ایام تابستان و زمستان
-
امور دیسپاچینگ و مخابرات
-
خطوط در حال بهره‌برداری و تنگناهای بهره‌برداری شبکه برای عبور از پیک بار سال ۱۴۰۳
-
حفاظت و کنترل شبکه و برخی پیچیدگی‌ها و ناترازی های مالی و فنی موجود در شبکه
-
پتانسیل‌های بالفعل و بالقوه بهره‌برداری در منطقه
-
ارتقا کیفی تعمیرات اصلاحی و پیشگیرانه
-
چالش‌های تامین تجهیزات

-
کنترل پذیری و تعادل سازی بارگیری از خطوط و پست‌های فوق توزیع و انتقال و ...
در استان‌های تحت پوشش (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل) را برای تیم ارزیابی تشریح نمود.
در پایان این مراسم، مهندس اسلامی معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای اصفهان سرگروه تیم ارزیابی و سایر اعضای تیم ارزیابی توانیر به تبیین چگونگی و فرایند این دوره از ارزیابی‌ها پرداختند.
مهندس اسلامی در سخنان خود، یکی از ثمرات برنامه ارزیابی را تبادل دیدگاه و نقطه نظرات فیمابین مدیران و کارشناسان امر بهره‌برداری شرکت‌های صنعت برق کشور قلمداد کرده و آن را بسیار راهگشا توصیف نمود.
شایان ذکر است برنامه ارزیابی عملکرد معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه ای آذربایجان از تاریخ ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت به مدت ۵ روز انجام می‌گیرد و طی آن، بخش‌های بهره‌برداری، خط، پست، حفاظت و کنترل و بخش ستادی این معاونت، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1403/02/09   تعداد بازدید 575     https://azrec.co.ir/blog/u/84011  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض