برگزاری دوره آموزشی «مهارتهای عمومی مدیریت ـ مکالمات تلفنی»
در شرکت برق منطقهای آذربایجان
دوره آموزشی «مهارتهای عمومی مدیریت ـ مکالمات تلفنی» با مدرسی آقای دکتر ملکی در شرکت برق منطقهای آذربایجان برگزار شد.
در این دوره آموزشی که از سوی دفتر برنامهریزی منابع انسانی و آموزش این شرکت و در دو جلسه طی ترتیب یافت، جمعی از مدیران و کارشناسان برق آذربایجان در آن شرکت داشتند.
دکتر ملکی در ابتدای این جلسات ضمن میان اصول و مبانی مهارت مدیریتی در مکالمات تلفنی اظهار داشت که موفقعیت تماس تلفنی صرف نظر از نوع و هدف آن، بستگی به پنج عامل اساسی ذیل دارد.
ـ قواعد ارتباط تلفنی
ـ نحوه بکار بردن صدا
ـ استفاده از زبان
ـ گوش دادن
ـ ایجاد گفت و شنود دو طرفه
وی همچنین در ادامه این دوره آموزشی به انواع مدلهای بیانی در مکالمات تلفنی اشاره کرده و ارتباطات کلامی و نیز انواع کانالهای ارتباطی اعم از گفتاری و نوشتاری شامل تصاویر، بیانات چهرهای، حرکات و ژستها را برای حاضرین تشریح نمود.
مدرس دوره در پایان به فرآیند ارتباط در مکالمات تلفنی نیز اشاره کرد.
تاریخ انتشار / بروز رسانی1397/11/01 تعداد بازدید 660 https://azrec.co.ir/blog/u/20549
نظرات (0)