برگزاری دوره آموزشی " تکریم ارباب رجوع" در شرکت برق منطقه ای آذربایجان
دوره آموزشی " تکریم ارباب رجوع" با حضور بخشی از پرسنل دفتر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه ای آذربایجان شاغل در سه استان آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل توسط دفتر برنامه ریزی منابع انسانی و آموزش شرکت و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ساسانی مشاور مدیرعامل در امور فرهنگی این شرکت برگزار شد.
این دوره در دو گروه و طی روزهای 24 و ۲۵ آبان ماه ترتیب یافت. سخنران دوره ابتدا ضمن بیان مقدمه ای از آداب تکریم ارباب رجوع و تشریح رویکرد اخلاق اسلامی در این خصوص ، به شناخت و تعریف جایگاه مراجعین و مردم در نظام اداری کشور پرداخته و سرفصل هایی تحت عنوان "مشتری کیست" و "زنجیره خدمت به مشتری" را برای حاضرین تشریح و لزوم بررسی بازخورد ارتباط با ارباب رجوع و بهره گیری از تجارب موثر و کارساز ذیربط را امری ضروری خواند.
وی همچنین عوامل موثر بر بهبود سیستم ها، روش های انجام کار، نحوه رسیدگی به شکایات و چگونگی برخورد با مراجعین بخش های مختلف سازمانی را برای حاضرین تشریح نمود.
شایان ذکر است برگزاری دوره مذکور در راستای مصوبات ستاد صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی برق منطقه ای آذربایجان انجام گرفت.
تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/08/25 تعداد بازدید 1545 https://azrec.co.ir/blog/u/21045
نظرات (0)