شرح وظایف امورکارکنان ورفاه
-نظارت و کنترل برعملکرد و فعالیتهای افراد تحت سرپرستی و اعمال راهنماییهای لازم بمنظور پیشبرد و حسن اجرای وظایف .
- اجرای آئین نامه ها , دستورالعملها , مقررات و سایر الزامات قانونی درمورد کیفیت و ایمنی در واحدهای تحت سرپرستی .
-نظارت برتهیه و تنظیم فرمهای مقایسه وضعیت و ابلاغها و احکام کارگزینی .
-همکاری با نمایندگان اعزامی درمورد حصول اطمینان از رعایت مبانی کیفیت و ایمنی در واحدهای تحت سرپرستی .
-نظارت برصدور احکام کارگزینی براساس فرمهای تطبیق طبقه بندی مشاغل کارمندی و کارگری , پس از تأیید کمیته تشکیلات و نیروی انسانی .
-نظارت برانجام مکاتبات لازم با سازمانها و مؤسسات ذیربط به منظور جمع آوری مقررات و سوابق و اطلاعات مورد نیاز درزمینه موضوعات استخدامی .
-نظارت بر تهیه و ارسال اطلاعات خواسته شده از خارج و یا داخل شرکت در رابطه با مقررات وموضوعات استخدامی و پرسنلی و آمارهای پرسنلی و دوره ای .
-کنترل و نظارت براجرای قوانین و مقررات و دستورالعملها و مصوبات استخدامی .
-نظارت براقدام لازم درخصوص مفاد آراء صادره از مراجع ذیصلاح ( هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری , کمیته انضباط کار و مراجع قضائی و انتظامی .
-پرداخت هزینههای درمان از قبیل دارو و ویزیت و دندانپزشکی و .....
-پرداخت هزینههای خارج از تعهد پرداختی بیمه و مستمری بیماران خاص و صعب العلاج به همکاران از محل سرانه .
-تنظیم اسناد درمانی و تحویل به امور مالی و ذیحسابی بابت تنخواه درمان و دریافت چک و پرداخت هزینههای درمانی به همکاران .
-ارسال مدارک درمانی به بیمه دانا و تحویل هزینههای پرداختی از بیمه و تحویل چک به امور مالی و ذیحسابی .
-رعایت کلیه دستورالعمل ها و روشهای سامانه مدیریت امنیت اطلاعات ( ISMS ) .
-رعایت اقدامات امنیتی و حفظ اطلاعات در اختیار بلحاظ جلوگیری از افشاء و سوء استفاده .
-تهیه گزارشهای لازم درارتباط با وظایف محوله .
-انجام سایر وظایف محوله مربوطه .
تاریخ انتشار / بروز رسانی1400/11/18 تعداد بازدید 1296 https://azrec.co.ir/blog/u/22456