شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

جلسه شورای هماهنگی مدیران حراست های صنعت آب و برق استان آذربایجان شرقی روز شنبه ۳۰ تیرماه سال جاری به میزبانی دفتر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقهای آذربایجان برگزار شد.

در این جلسه پیرامون نقش دفاتر حراست در مدیریت پیک بار، صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف آب و برق در ایام گرم سال هم اندیشی و بحث و تبادل نظر شد.

در ابتدای این جلسه، پس از خوش آمد گویی مهندس علی شعوری میلانی مدیر دفتر حراست و امورمحرمانه شرکت برق منطقهای آذربایجان و پس از بیان نکته نظرات حاضرین، برلزوم هماهنگی با سازمانهای ذیربط، از جمله سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداریهای استان تاکید شد پیشنهادی ارایه گردد تا در نورپردازی ساختمانهای در حال احداث در سطح استان که توسط پروژکتور انجام میگیرد، تجدید نظر شده و همچنین اقدامات کنترلی بوسیله دستگاهها و تجهیزاتی مانند نصب کنتورهای هوشمند، تایمرهای الکترونیکی و ... انجام پذیرد و همچنین به ساختمانهای احداث شده نیز اطلاع رسانی و تذکرات لازم برای مدیریت بی رویه مصرف برق داده شود.

در این جلسه همچنین بر انجام همکاری مشترک و بازدیدهای سرزده توسط حراست های آب و برق، برای مقابله با استفادههای غیرمجاز از آب و برق در ایام گرم سال در سطح استان تاکید گردید.

در ادامه این نشست آقای محرم زارعی رئیس شورای هماهنگی حراستهای صنعت آب و برق استان آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از میزبانی شرکت برق منطقهای آذربایجان، از همکاری صمیمانه مدیرعامل و همچنین تلاش مدیر دفتر حراست این شرکت در برگزاری مطلوب و موثر "دوره آموزشی حفاظت فیزیکی حراستهای وازرت نیرو در استان" که نیمه اول تیر ماه توسط دفتر مرکزی حراست وزارت نیرو با همکاری شرکت برق منطقهای آذربایجان انجام پذیرفت، صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

وی همچنین مراتب قدردانی ویژه مهندس ندرلو مدیرحراست پژوهشگاه نیرو از پژوهشگاه نیروی برق آذربایجان (مجتمع آموزشی و پژوهشی آذربایجان) در خصوص برگزاری "نشست مشترک شورای هماهنگی مدیران حراست آب و برق آذربایجان شرقی با مدیر حراست پژوهشگاه نیرو" را یادآور شد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1403/05/03   تعداد بازدید 552     https://azrec.co.ir/blog/u/84247  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض