شرکت برق منطقه ای آذربایجان

شرکت برق منطقه ای آذربایجان در راستای رسیدن به رسالت و مأموریت های خود و به منظور پیشبرد هرچه بهتر اهداف صنعت برق در سال 89 با استقرار کامل فرآیند برنامه ریزی استراتژیک ( پایه گذاری جهت گیری های سازمان ) گامی بسیار مهم در جهت همسو نمودن افکار و باورهای ذهنی مدیران با یکدیگر در سطوح مختلف شرکت برداشته و جزو معدود شرکتهای صنعت برق است که بر اساس اعتقاد راسخ مدیریت ارشد خود به فرآیند برنامه ریزی استراتژیک در رسیدن به اهداف و خط مشی های تعریف شده در راستای سیاستهای وزارت متبوع موفق بوده است .

شرح وظایف دفتر مدیریت استراتژیک و بهره وری

-هماهنگی و تبادل نظر با واحدهای ذیربط در وزارت نیرو و شرکت مادر تخصصی توانیر مراکز علمی و پژوهشی بمنظور ارتقاء کیفیت خدمات مدیریت استراتژیک و بهره­ وری کنترل و انجام کارهای دبیرخانه ای پروژه­های تحقیقاتی و نظرسنجی در زمینه فعالیتهای مدیریتی و بهبود روشهای انجام کار و فرآیندها .

- شناخت و اطلاع کامل از آئین نامه­ها و استاندارهای جدید و مدارک فنی در زمینه­های تولید، انتقال و اداری و بکارگیری این اطلاعات در جهت ارائه راهکارهای مناسب بمنظور افزایش بهره وری.

- هماهنگی در تهیه و تدوین روشهای انجام کار و ارائه راه حلهای مناسب جهت بهبود روشهای موجود در قالب سیستم مدیریت کیفیت در زمینه­های تولید ، انتقال ، اداری ، مالی و سایر زمینه­ها.

- هماهنگی و همکاری در تدوین و بازنگری شاخصهای بهره وری واحدهای فنی و سایر واحدهای تابعه شرکت و جمع آوری اطلاعات آنها .

-نظارت بر اجرای مصوبات کمیته بهره وری در زمینه های تولید ، انتقال و سایر زمینه ها .

- همکاری و هماهنگی در تدوین و اجرا و استقرار استراتژیهای شرکت .

- هماهنگی و مشارکت در تطبیق استراتژیهای شرکت با وزارت نیرو و شرکت توانیر و سایر ذی نفعان.

- همکاری و هماهنگی در انجام مطالعات و اقدامات لازم در زمینه اشاعه نوآوری نظام مشارکت و خلاقیت کارکنان و کارگروهی و استقرار نظام پیشنهادات .

- هماهنگی در برگزاریجلسات کمیته عالی برنامه­ریزی استراتژیک و نظارت بر اجرای مصوبات کمیته.

- هماهنگی و مشارکت در ارزیابی واحدهای شرکت و شرکتهای تحت پوشش .

- هماهنگی و نظارت بر انجام پروژه­های بهبود بهره­وری در زمینه­های فنی ، مالی ، اداری و سایر زمینه­ها .

مشارکت در تدوین شاخصهای ارزیابی و بهره وری واحدهای شرکت

- نظارت بر تهیه و تدوین نظامنامه کیفیت و روشهای اجرایی سیستم مدیریت کیفیت ( IMS ) .

- نظارت و همکاری با واحدها در بروز نمودن سیستم های مدیریتی .

- هماهنگی در توزیع ، جمع آوری و نگهداری اسناد و مدارک و داده های کیفی و کنترل سوابق کیفیت بمنظور حصول اطمینان از عملکرد اطمینان از عملکرد صحیح سیستم کیفیت و تشکیل گروههای کاری با توجه به نیاز سیستم کیفیت .

- همکاری با نماینده مدیریت در کیفیت در اجرای ممیزی های داخلی کیفیت و ممیزی نهایی و حصول اطمینان از انجام موثر اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه .

- پیگیری و اخذ نظرات واحدهای مختلف شرکت درخصوص موانع اجرای مبانی کیفی و اقدام در جهت رفع و اصلاح آنها و هماهنگی های لازم با نماینده مدیریت و واحدها در جهت حسن اجرای آنها .

- انجام کارهای دبیرخانه ای کمیته بازنگری مدیریت و هماهنگی با نماینده مدیریت در کیفیت ، تشکیل جلسات بازنگری مدیریت ، بهره وری ، نظام مشارکت ، ارزیابی و استراتژی .

- پیشنهاد دوره های آموزشی ضروری به دفتر آموزش در جهت استقرار سیستم مدیریت کیفیت ، بهره وری ، نظام مشارکت ، ارزیابی و مدیریت استراتژیک برای همکاران .

- استفاده از روشهای مدیریتی سایر شرکتهای موفق و همطراز از جمله ( BENCH MARKING) در بهبود نظامهای مدیریتی شرکت .

- همکاری و هماهنگی برای تدوین و بازنگری اهداف کلان و استراتژیهای شرکت در کمیته عالی برنامه ریزی استراتژیک .

- تهیه گزارشات لازم در ارتباط با وظایف محوله .

  • انجام سایر وظایف محوله مربوطه .
 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1403/02/09   تعداد بازدید 868     https://azrec.co.ir/blog/u/22460  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
آدرس صفحه

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض