شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

دکتر تراب محمدی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی، در اقدامی ارزشمند و نشان از اهمیت بالای تامین پایدار برق در استان، به صورت شبانه از مرکز دیسپاچینگ شمالغرب (AOC) در شرکت برق منطقه ای آذربایجان بازدید به عمل آورد.
در این بازدید که ساعت ۲۱ روز شنبه ۱۰ شهریور انجام گرفت ؛ دکتر اسماعیل زاده مدیر عامل شرکت‌ برق منطقه ای آذربایجان، مهندس رسالی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی و مهندس فرج نیا مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت ها حضور داشتند، ابتدا دکتر اسماعیل زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان گزارش جامعی از وضعیت تولید، توزیع و مصرف انرژی برق در شرایط فعلی پیک بار تابستان استان ارائه کرد.
در ادامه، مدیران عامل صنعت برق آذربایجان همچنین به طور مفصل به تشریح عملکرد شرکت‌های متبوع خود پرداختند و سپس پیرامون آخرین وضعیت سرمایه گذاری و چالش های صنعت برق و نیز موضوع مهم ناترازی‌ها در تولید و مصرف انرژی برق در ایام گرم سال بحث و تبادل نظر شد.
دکتر محمدی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی نیز ضمن قدردانی از خدمات شبانه‌روزی کارکنان و مدیران صنعت برق استان، بر اهمیت تلاش‌های صورت گرفته در ایام پیک بار تاکید نمود.
وی همچنین از مردم شریف استان درخواست کرد تا با رعایت الگوی مصرف و استفاده بهینه از انرژی برق، صنعت برق را در تامین برق پایدار یاری نمایند.
‌این بازدید شبانه نشان از حساسیت بالای مسئولین استان نسبت به موضوع برق و اطمینان از تامین پایدار آن در شرایط مختلف، به ویژه در ایام گرم سال می‌باشد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1403/06/11   تعداد بازدید 146     https://azrec.co.ir/blog/u/84269  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض