شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مدیرعامل شرکت توانیر که به منظور بررسی روند آماده سازی طرح های صنعت برق آذربایجان برای گذر از اوج بار تابستان ١٤٠٣ به این استان سفر کرده است، شب گذشته از دیسپاچینگ AOC برق منطقه ای آذربایجان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری توانیر، در جریان این بازدید که اعضای هیات مدیره، معاونان انتقال و تجارت خارجی و هماهنگی توزیع، مدیرکل دفتر هیات مدیره و مدیرعامل و سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر نیز حضور داشتند، رجبی مشهدی و مدیران ارشد شرکت توانیر از نزدیک با روند فعالیتها و اقدامات این مرکز در زمینه پایش و کنترل شبکه برق استان آذربایجان شرقی آشنا شده و طی آن مدیران عامل شرکتهای صنعت برق استان گزارشهایی از عملکرد و برنامه های آتی در خصوص مدیریت شبکه ارائه کردند.

مدیرعامل شرکت توانیر در این بازدید، ضمن تقدیر از تلاشهای کارکنان برق منطقه ای آذربایجان اظهار داشت: مرکز AOC این شرکت یکی از مراکز مهم و استراتژیک در شبکه برق کشور است که وظایف خطیری در زمینه پایش و کنترل شبکه برعهده دارد و خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی کارکنان این مرکز، شبکه برق در شمال غرب کشور، از پایداری و ثبات بالایی برخوردار است.
وی همچنین بر لزوم توجه به امر آموزش و ارتقای دانش و مهارتهای کارکنان تاکید کرد و گفت: با توجه به پیچیدگی روزافزون صنعت برق، لازم است که کارکنان این صنعت به طور مستمر آموزش ببینند و از آخرین دانش و فناوری های روز دنیا آگاهی داشته باشند.
بنابراین گزارش با توجه به اهمیت موضوع مدیریت و پایداری شبکه، این بازدید فرصتی برای مدیران ارشد شرکت توانیر بود تا از نزدیک با چالشها و مشکلات این صنعت در این استان آشنا شوند و برای رفع آنها برنامه ریزی کنند.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1403/02/04   تعداد بازدید 215     https://azrec.co.ir/blog/u/84007  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض