شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

شورای فرهنگی وزارت نیرو در پی شهادت رئیس جمهور مردمی، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی، تیم پرواز و تیم حفاظت رئیس جمهور پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، متن پیام تسلیت شورای فرهنگی وزارت نیرو به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت هنر مردان خداست
در سالروز میلاد مسعود امام مهربانی ها، روح بلند خادم ملت ایران، خادم الرضا حضرت آیت ا... رئیسی، هشتمین رئیس جمهور مردمی و محبوب آسمانی شد. صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهمترین ویژگی آیت ا... رئیسی در تمام ادوار خدمت بود. ارتقاء مسئولیتهای رسمی، هیچ گاه باعث دگرگونی روحیات این روحانی خدمتگزار نشد.
تکریم خدمات خدمتگزاران صدیق کشور و خادمین ملت از خادم جمهور، آیت ا... رئیسی تا امام جمعهی محبوب و مردمی تبریز آیت ا... آل هاشم، وزیر ولایی و دیپلمات انقلابی آقای دکتر امیرعبداللهیان، دکتر رحمتی استاندار پرتلاش آذربایجانشرقی، سردار موسوی سرتیم حفاظت رئیس جمهور و کادر پروازی وظیفه تک تک دلبستگان کشور و انقلاب اسلامی است. مسیر پر افتخار و خدمات خورشیدبانی و سقایی امت بزرگوار ایران اسلامی با تأسی به روحیه خستگی ناپذیر آیت ا... رئیسی قهرمان و خادم ملت و یار وفادار رهبری ادامه خواهد داشت و با استعانت از خدای متعال و همراهی مردم بزرگوار کوچکترین خللی در مدیریت جهادی کشور ایجاد نخواهد شد.
ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی و طلب صبر برای آنها، حشر این شهیدان با اولیاء الهی را از خداوند متعال خواستاریم. بدون شک، وجود آرامش بخش حضرت آیت ا... امام خامنهای در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور ماست. جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل خود با حوادث بسیار سختی رو به رو بوده است و از تمام آنها با سلامت عبور کرده است. همانگونه که پیوند عمیق میان امام و ملت ایران در دهه اول انقلاب توانست کشور را بیمه کند، امروز نیز تدبیر رهبری انقلاب و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزها خواهد شد. همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب توصیه فرمودند: با وجود آنکه بزرگمردانی از بدنهی دولت مردمی و خدمت رسان رخت بسته اند، اما به فضل خداوند متعال راه آن خادمان هشتمین امام، در هشتمین دولت با عزمی راسختر از قبل ادامه پیدا خواهد کرد و در امر خدمت رسانی به مردم شریف ایران و سدّ آهنین ملت خللی ایجاد نخواهد شد. ان شاءا...
 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1403/03/01   تعداد بازدید 1101     https://azrec.co.ir/blog/u/84079  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض