شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید بر نهادینه‌شدن مصرف درست انرژی در فرهنگ عمومی گفت: اصلاح الگوی مصرف در همه زمینه‌ها خصوصاً انرژی یک راهبرد فرهنگی است که باید آهنگ آن در مدارس کوک شود تا علاوه بر جلوگیری از اسراف و هدررفت منابع، مصرف‌گرایی از فرهنگ نسل بعدی برچیده شود.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت برق منطقه ای آذربایجان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد مطهری اصل در دیدار مدیران عامل و اعضای هیئت‌مدیره صنعت آب و برق استان با اشاره به نقش آموزش‌وپرورش در نهادینه‌کردن مصرف درست انرژی و اصلاح الگوی مصرف در موضوع مهم آب و برق گفت: کلاس‌های درس مدارس باید در موضوع فرهنگ درست مصرف‌کردن و اجتناب از اسراف کنشگری مجدانه داشته باشد.

امام‌جمعه تبریز با بیان اینکه مدارس، محلی برای الگوسازی در رفتارهای اجتماعی هستند تأکید کرد: با مصرف درست خانوارها در موضوع آب و برق، گام‌های مؤثری در بحث صرفه‌جویی برداشته می‌شود که آموزش‌ و پرورش با ایفای نقش‌ برجسته خود در این زمینه، می‌تواند به میزان همان صرفه‌جویی از وزارت نیرو پاداش دریافت نموده و فعالیت‌های تعلیم‌ و تربیت را گسترش دهد.

امام‌جمعه تبریز با بیان اینکه همه ما در قبال امکانات موجود جامعه مسئولیت داریم اظهار داشت: کشورهایی که چندبرابر کشور ما جمعیت دارند در مصرف انرژی نسبت به ما عملکرد مناسب‌تری دارند و منابع را برای نسل آینده حفظ می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطهری اصل در ادامه با یادآوری پروژه‌های بزرگ صنعت آب و برق در آذربایجان شرقی گفت: شناخت کافی و کامل ریاست محترم جمهوری از منطقه و استان در پیشبرد اهداف دولت در جهت تکمیل پروژه‌های ناتمام صنعت آب و برق و ایجاد فرصت‌های جدید برای توسعه امکانات موجود در راستای رفع کمبودها و ناترازی‌ها بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: استان ما در بسیاری از بخش‌ها سرشار از منابع ثروت ساز است که با برنامه‌ریزی درست می‌توان کمبودها را جبران و رفاه عمومی را ارتقا بخشید.

در این دیدار، مدیران عامل صنعت آب و برق استان گزارشاتی از حوزه‌های فعالیتی خود ارائه دادند و برخی چالش های صنعت مهم و زیر بنایی آب و برق ذر استان آذربایجان شرقی را تشریح نمودند.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1403/06/28   تعداد بازدید 22     https://azrec.co.ir/blog/u/84282  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض