شرح وظایف دفتر سازماندهی و بهبود روشها
- نظارت و کنترل برفعالیتها و عملکرد کارکنان تحت سرپرستی و اعمال راهنماییهای لازم بمنظور پیشبرد و حسن اجرای وظایف .
- اجرای آئین نامه ها , دستورالعملها , مقررات و سایر الزامات قانونی درمورد کیفیت و ایمنی درواحدهای تحت سرپرستی .
- نظارت بربکارگیری واجرای قوانین ومقررات و دستورالعملها و آیین نامه های اجرایی مربوطه .
-همکاری با نمایندگان اعزامی درموردحصول اطمینان از رعایت مبانی کیفیت و ایمنی درواحدهای تحت سرپرستی .
-نظارت برتهیه نمودارهای تشکیلاتی شرکت و انجام پیگیریهای لازم درخصوص تصویب تشکیلات از وزارت متبوع و ابلاغ تشکیلات تصویب شده به واحدهای تابعه درشرکت .
-نظارت برکار تعیین کد برای پستها و واحدهای سازمانی .
-نظارت برتهیه و تدوین مجموعه شرح وظایف پستها و واحدهای سازمانی .
-نظارت برتهیه و تدوین مجموعه حدود اختیارات پستهای سرپرستی .
-نظارت و کنترل درتهیه و تدوین فهرست تخصیص پستهای سازمانی مصوب با رشته های شغلی طرح طبقه بندی مشاغل درچهارچوب شرح وظایف پستهای سازمانی و با توجه به ساختار سازمانی و دستورالعملهای موجود وتحویل به کمیته تشکیلات و نیروی انسانی جهت اقدامات بعدی .
-نظارت بربررسی و تجدیدنظر درمورد تخصیص پستهای سازمانی با توجه به تغییرات حاصله درساختار سازمانی و یا شرح وظایف پستهای سازمانی .
-نظارت برتهیه و تدوین فرمها و استانداردهای مربوط به حجم کار امورهای اداری و مالی( ازجمله : ماشین نویس , پانچیست , اپراتور تلفن , راننده )
-نظارت برتهیه و ترسیم نمودارهای گردش کار و حذف تشریفات و مراحل زائد جریان و گردش کار .
-نظارت برتدوین دستورالعملهای روشهای انجام کار .
-نظارت برطبقه بندی ارزشیابی مشاغل .
-کنترل و بررسی گزارشات تهیه شده دردفتر تشکیلات و روشها و ارائه نظر و پیشنهاد درتهیه گزارشات مربوطه .
-تهیه گزارشهای لازم درارتباط با وظایف محوله .
-انجام سایر وظایف محوله مربوطه .
تاریخ انتشار / بروز رسانی1400/11/18 تعداد بازدید 2807 https://azrec.co.ir/blog/u/22459