شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

همزمان با هفته مبارک دولت و از سوی شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان، "پروژه افزایش ظرفیت پست اجیرلو" در شهرستان پارس آباد با ۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
در مراسمی که پیش از ظهر روز سه‌شنبه ۶ شهریور ماه با حضور دکتر رضا قاسمیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل، جهان‌بین فرماندار شهرستان پارس آباد و جمعی از مسئولین استانی و صنعت برق آذربایجان ترتیب یافت، مهندس حسین جلیل گلزار "مجری توسعه پست‌های فوق توزیع شرکت برق منطقه ای آذربایجان" در تشریح مشخصات فنی و اهداف پروژه، اظهار داشت: با توجه به افزایش مصرف برق در منطقه طی سال‌های اخیر به ویژه در بخش‌های تولید، خانگی و کشاورزی، افزایش ظرفیت پست اجیرلو ضرورت پیدا کرد و به همین منظور با هدف رفع مشکل پرباری ترانس‌های پست و بارگیری بهینه از ترانس‌های موجود شبکه، ترانس سومی نیز در پست مذکور نصب و راه‌اندازی گردید و هم اکنون ظرفیت پست از ۷۰ مگاولت آمپر به ۱۰۰ مگاولت آمپر افزایش یافته است. مهندس گلزار کل هزینه احداث ترانس و تغییرات شبکه متصل برای افزایش ظرفیت پست اجیرلو را بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام نمود.
دکتر قاسمیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز با تاکید بر اهمیت تامین مطمئن برق در منطقه پارس آباد مغان که به عنوان قطب کشاورزی منطقه محسوب می‌شود و همچنین با اشاره به اینکه صنعت برق، زیربنای تمامی بخش‌های توسعه می‌باشد، از تلاشگران و خادمان شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان در احداث به موقع این پروژه صمیمانه قدردانی کرد.
پس از سخنان معاون استاندار اردبیل پروژه افزایش ظرفیت پست 20-63-132کیلوولت اجیرلو در شهرستان پارس آباد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1403/06/11   تعداد بازدید 96     https://azrec.co.ir/blog/u/84267  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض