آقای مهندس رضا نژادیان
مدیر دفتر مدیریت استراتژیک و بهره وری
- 04131073026
- 3026
- -
تلفن : 04131073026
آدرس: تبریز بلوار استادشهریار جنب باغلارباغی شرکت برق منطقه ای آذربایجان .
شرح وظایف :
1- هماهنگی و تبادل نظر با واحدهای ذیربط در وزارت نیرو و شرکت مادر تخصصی توانیر مراکز علمی و پژوهشی بمنظور ارتقاء کیفیت خدمات مدیریت استراتژیک و بهره وری و کنترل و انجام کارهای دبیرخانه ای پروژه های تحقیقاتی و نظرسنجی در زمینه فعالیتهای مدیریتی و بهبود روشهای انجام کار و فرآیندها .
2- شناخت و اطلاع کامل از آئین نامه ها و استاندارهای جدید و مدارک فنی در زمینه های تولید، انتقال و اداری و بکارگیری این اطلاعات در جهت ارائه راهکارهای مناسب بمنظور افزایش بهره وری.
3- هماهنگی در تهیه و تدوین روشهای انجام کار و ارائه راه حلهای مناسب جهت بهبود روشهای موجود در قالب سیستم مدیریت کیفیت در زمینه های تولید ، انتقال ، اداری ، مالی و سایر زمینه ها.
4- هماهنگی و همکاری در تدوین و بازنگری شاخصهای بهره وری واحدهای فنی و سایر واحدهای تابعه شرکت و جمع آوری اطلاعات آنها .
5- برگزاری جلسات مستمر با واحدها و نمایندگان تعیین شده به منظور انجام هماهنگی های لازم و مستمر در طی سال
6- تدوین و ارائه تقویم ارزیابی سالانه واحدها حداکثر تا اردیبهشت ماه هر سال ، به منظور اطلاع و اقدام به موقع و منظم واحدهای شرکت .
7- نظارت بر اجرای مصوبات کمیته بهره وری در زمینه های تولید ، انتقال و سایر زمینه ها .
8- همکاری و هماهنگی در تدوین و اجرا و استقرار استراتژی های شرکت .
9- هماهنگی و مشارکت در تطبیق استراتژیهای شرکت با وزارت نیرو و شرکت توانیر و سایر ذینفعان.
10- همکاری و هماهنگی در انجام مطالعات و اقدامات لازم در زمینه اشاعه نوآوری نظام مشارکت و خلاقیت کارکنان و کارگروهی و استقرار نظام پیشنهادات .
11- هماهنگی در برگزاری جلسات کمیته عالی برنامه ریزی استراتژیک و نظارت بر اجرای مصوبات کمیته.
12- هماهنگی و مشارکت در ارزیابی واحدهای شرکت و شرکتهای تحت پوشش .
13- هماهنگی و نظارت بر انجام پروژه های بهبود بهره وری در زمینه های فنی ، مالی ، اداری و سایر زمینه ها .
14- مشارکت در تدوین شاخصهای ارزیابی و بهره وری واحدهای شرکت .
15- نظارت بر تهیه و تدوین نظامنامه کیفیت و روشهای اجرایی سیستم مدیریت کیفیت ( IMS ) .
16- نظارت و همکاری با واحدها در بروز نمودن سیستم های مدیریتی .
17- هماهنگی در توزیع ، جمع آوری و نگهداری اسناد و مدارک و داده های کیفی و کنترل سوابق کیفیت بمنظور حصول اطمینان از عملکرد اطمینان از عملکرد صحیح سیستم کیفیت و تشکیل گروههای کاری با توجه به نیاز سیستم کیفیت .
18- همکاری با نماینده مدیریت در کیفیت در اجرای ممیزی های داخلی کیفیت و ممیزی نهایی و حصول اطمینان از انجام موثر اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه .
19- پیگیری و اخذ نظرات واحدهای مختلف شرکت درخصوص موانع اجرای مبانی کیفی و اقدام در جهت رفع و اصلاح آنها و هماهنگی های لازم با نماینده مدیریت و واحدها در جهت حسن اجرای آنها .
20- انجام کارهای دبیرخانه ای کمیته بازنگری مدیریت و هماهنگی با نماینده مدیریت در کیفیت ، تشکیل جلسات بازنگری مدیریت ، بهره وری ، نظام مشارکت ، ارزیابی و استراتژی .
21- پیشنهاد دوره های آموزشی ضروری به دفتر آموزش در جهت استقرار سیستم مدیریت کیفیت ، بهره وری ، نظام مشارکت ، ارزیابی و مدیریت استراتژیک برای همکاران .
22- استفاده از روشهای مدیریتی سایر شرکتهای موفق و همتراز از جمله ( BENCH MARKING ) در بهبود نظامهای مدیریتی شرکت .
23- همکاری و هماهنگی برای تدوین و بازنگری اهداف کلان و استراتژیهای شرکت در کمیته عالی برنامه ریزی استراتژیک.
24- ارائه به موقع اعتبارات مورد نیاز جهت درج در بودجه سالانه شرکت به مقام مافوق .
سوابق تحصیلی :
دانشگاه | مقطع | رشته تحصیلی |
دانشگاه آزاداسلامی واحد تبریز | فوق لیسانس | مدیریت صنعتی - تولید |
سوابق اجرایی :
نوع شغل | تاریخ پایان | تاریخ شروع | مسئولیت ها | ردیف |
کارشناس | 1393-12-26 | 1390-05-01 | کارشناس مطالعات استراتژیک | 1 |
رئیس | 1400-03-30 | 1393-12-27 | رئیس اداره نظارت بر خدمات عمومی | 2 |
مجری | 1401-12-27 | 1400-03-31 | مجری طرحهای خدماتی | 3 |
مدیر
|
تاکنون | 1401-12-28 | مدیر دفتر مدیریت استراتژیک و بهره وری | 4 |
تاریخ انتشار / بروز رسانی1403/02/11 تعداد بازدید 2473 https://azrec.co.ir/blog/u/22771