شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مانور تمرینی _ آموزشی صنعت آب و برق منطقه شمالغرب کشور با رویکرد افزایش توان آمادگی و عملیاتی در مواقع بحران های طبیعی و غیر طبیعی به میزبانی کلانشهر تبریز برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان دکتر رسول اسماعیل‌زاده مدیر عامل این شرکت در گفتگویی ضمن اعلام این مطلب افزود: این مانور برای آمادگی مقابله با حوادث غیرمترقبه در مناطق ششگانه کشور از جمله منطقه شمال غرب با هماهنگی و همکاری شرکت‌های صنعت آب و برق شمال غرب کشور، طی روزهای ۲۸ و ۲۹ شهریور با حضور نمایندگان وزارت نیرو، استانداری آذربایجان‌شرقی و شرکت های مادر تخصصی برگزار می شود.
سناریوی این مانور بر اساس زلزله فرضی ۶-۵ ریشتری کلانشهر تبریز و آسیب به زیر ساخت های صنعت آب و برق از جمله خطوط انتقال و تاسیسات آب و حریق در مخازن سوختی نیروگاه تبریز، تدوین شده است.
وی افزود: این مانور با مشارکت اکیپ های عملیاتی و اجرایی و اکیپ های معین از نیروهای صنعت آب و برق استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان و گیلان انجام خواهد گرفت.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان افزود: برای اجرای صحیح این مانور، هفت کمیته متشکل از؛ کمیته های عملیات، اطلاع‌رسانی، برنامه‌ریزی، پشتیبانی، امنیت، فناوری اطلاعات و ارتباطات و کمیته ایمنی، تشکیل و از ظرفیت سازمان هایی همچون: آتش نشانی، هلال احمر، راهداری، اورژانس، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی استان نیز استفاده خواهد شد.
دکتر اسماعیل زاده در پایان گفتگوی خود اظهار داشت: یکی از اهداف مهم برگزاری این مانور، ارتقای سطح آمادگی و تمرینی در شرایط بحران، در مواجهه با بلایای طبیعی، اصلاح و مقاوم سازی شبکه و نیز افزایش قابلیت اطمینان شبکه های انتقال و فوق توزیع برق می باشد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1403/06/28   تعداد بازدید 36     https://azrec.co.ir/blog/u/84281  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض