شرح وظایف دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات
- اجرای آئین نامه ها , دستورالعملها , مقررات و سایر الزامات قانونی درمورد کیفیت و ایمنی .
- جمع آوری اطلاعات , تحلیل و طراحی سیستمهای اطلاعاتی مناسب درجهت برآورد نیازهای اطلاعاتی در سطح شرکت .
- نظارت بر برنامه ریزی تشکیل و تکمیل بانک اطلاعاتی
- نظارت بر حسن اجرای عملیات پشتیبانی از سیستم های اطلاعاتی
- نظارت بر فعالیت های راهبردی سیستم
- تشکیل و تکمیل بانک اطلاعاتی شرکت در زمینه های مختلف .
- ارائه روشهای مناسب درجهت بروز بودن و مناسب بودن اطلاعات و قابل دسترس بودن آنها در مواقع نیاز .
- اخذ بموقع آمار و اطلاعات از امورها و واحدهای مختلف شرکت
- تهیه گزارشهای آماری و تحلیلی .
- بررسی و اعمال نظر درخصوص تهیه سخت افزار و نرم افزارهای مورد نیاز با درنظر گرفتن موارد نیاز و در جهت کاهش هزینه ها و استفاده بهینه از آنها
- نگهداری وب سایت شرکت
- امکان سنجی جایگزینی و یا ارتقاء تجهیزات شبکه موجود
- تهیه مشخصات فنی سخت افزار ها و تجهیزات
تاریخ انتشار / بروز رسانی1400/11/17 تعداد بازدید 2109 https://azrec.co.ir/blog/u/22442