جلسه "کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم" شرکت برق منطقهای آذربایجان با حضور مهندس مجید برنگی مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت توانیر برگزار شد.
در این جلسه که عصر روز دوشنبه ۲۴ مهرماه ترتیب یافت، ابتدا دکتر اسماعیل زاده مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان ضمن ابراز خرسندی از حضور آقای برنگی در این جلسه، اظهار داشت: ما در این جلسه ضمن ارائه و بررسی عملکرد شرکت در این خصوص، به رصد برنامه های مرتبط با موضوع سلامت اداری و حقوق شهروندی بر مبنای اهداف و شفافیت در سیاستهای خدمت رسانی وزارت نیرو و مجموعه صنعت برق پرداخته و مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهیم.
مدیرعامل شرکت برق منطقهای آذربایجان همچنین گفت: در دولت سیزدهم، سلامت اداری و حفظ حقوق شهروندان در عرصه های مختلف به جد سرلوحه اقدامات شرکت برق منطقه ای آذربایجان قرار داشته است.
در این جلسه همچنین مهندس محمدرضا رستمی نوشهر معاون منابع انسانی و دکتر خلیل بانان علی عباسی معاون بهره برداری شرکت برق منطقهای آذربایجان به ترتیب به بیان مواردی از سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی پرداختند.
دکتر بانان همچنین حوزه بازرسی را از حوزههای پرکار در سازمان قلمداد کرده و اظهار داشت: موارد مطرح شده برای مردم در سطح شرکت، به لحاظ تاثیر پاسخهایی که از طرف شرکت به مراجعین داده میشود، بسیار مهم و به نوعی بیانگر چهره سازمان در موضوع خدمت رسانی و اعتمادسازی عمومی است.
در ادامه این نشست دو ساعته، همچنین مهندس مجید برنگی مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت توانیر طی سخنانی تصریح کرد: کمیته سلامت اداری در دستگاهها وظایف مهمی از قبیل سنجش و پایش میزان سلامت و فساد اداری، شناسایی گلوگاه های فسادخیز و راهکار مقابله با آن، توجه به قوانین و مقررات با رویکرد پیشگیری، بازدارندگی و برخورد قاطع با متخلفان، سنجش و اندازه گیری میزان رضایت مندی مردم از نحوه ارائه خدمات شرکت و تکریم ارباب رجوع را در بر دوش دارد و این اهداف باید با جدیت دنبال شوند.
وی با اشاره به اینکه پایش سلامت اداری وظیفه همه ارکان، سرپرستان و مسئولان شرکت های صنعت برق است، افزود: وظیفه ما در سلامت اداری دقت در پیدا کردن مفاسد و سرعت عمل در برخورد سریع با آن است، زیرا با کوتاهی در این موضوع این فساد به بحران تبدیل خواهد شد و قطعا شفافیت، انظباط در کار و کارکرد درست کمیته در امور مرتبط با مردم، مورد انتظار همه است.
مدیر کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت توانیر در بخش پایانی سخنان خود همچنین برخی شیوه های نظارت فردی و سیستمی برای مقابله با فساد اداری در سازمان ها را نیز تبیین نمود.
تاریخ انتشار / بروز رسانی1402/07/26 تعداد بازدید 1337 https://azrec.co.ir/blog/u/43704
نظرات (0)