در راستای ارتقای سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع صورت گرفت:
راه اندازی " سامانه جامع رسیدگی به شکایات" در شرکت توانیر
درراستای قانون ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد ( مصوب مجلس شورای اسلامی ) مبنی بر لزوم بازنگری و مهندسی مجدد سامانه پاسخگویی به شکایات " سامانه جامع رسیدگی به شکایات" در شرکت توانیر ایجاد گردید.
به گزارش اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل شرکت توانیر، این سامانه از سوی دفتر بررسی های مالی و بازرگانی و امور مرتبط با بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات به صورت حضوری نیز مقدور و رسیدگی سریع به آن میسر است وکلیه شرکت های زیر مجموعه توانیر در سراسر کشور بایستی شکایات دریافتی را از طریق سامانه مذکور پیگیری و حل وفصل نمایند.
این گزارش می افزاید: به منظور سهولت دسترسی افراد به مرجع پیگیری و رسیدگی به شکایات ، چنانچه شهروندان در خصوص نحوه ارائه خدمات برق رسانی ، نقص قوانین و مقررات ، عدم انجام وظیفه و یا ضعف در ارائه خدمات از شرکتهای که عهده دار خدمات تامین برق هستند ، شکایتی داشته باشند می توانند با مراجعه به سایت توانیر به آدرس:
http:--www.tavanir.org.ir-complaints شکایات و درخواست های خود را به صورت غیر حضوری نیز ثبت و پی گیری نمایند.
تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/03/22 تعداد بازدید 2097 https://azrec.co.ir/blog/u/20958
نظرات (0)