شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

برگزاری دوره آموزشی «مهارت‌های عمومی مدیریت ـ مکالمات تلفنی»

در شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان

دوره آموزشی «مهارت‌های عمومی مدیریت ـ مکالمات تلفنی» با مدرسی آقای دکتر ملکی در شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان برگزار شد.

در این دوره آموزشی که از سوی دفتر برنامه‌ریزی منابع انسانی و آموزش این شرکت و در دو جلسه طی ترتیب یافت، جمعی از مدیران و کارشناسان برق آذربایجان در آن شرکت داشتند.

دکتر ملکی در ابتدای این جلسات ضمن میان اصول و مبانی مهارت مدیریتی در مکالمات تلفنی اظهار داشت که موفقعیت تماس تلفنی صرف نظر از نوع و هدف آن، بستگی به پنج عامل اساسی ذیل دارد.

ـ قواعد ارتباط تلفنی

ـ نحوه بکار بردن صدا

ـ استفاده از زبان

ـ گوش دادن

ـ ایجاد گفت و شنود دو طرفه

وی همچنین در ادامه این دوره آموزشی به انواع مدل‌های بیانی در مکالمات تلفنی اشاره کرده و ارتباطات کلامی و نیز انواع کانال‌های ارتباطی اعم از گفتاری و نوشتاری شامل تصاویر، بیانات چهره‌ای، حرکات و ژست‌ها را برای حاضرین تشریح نمود.

مدرس دوره در پایان به فرآیند ارتباط در مکالمات تلفنی نیز اشاره کرد.

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1397/11/01   تعداد بازدید 662     https://azrec.co.ir/blog/u/20549  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض