شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

در راستای ارتقای سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع صورت گرفت:

راه اندازی " سامانه جامع رسیدگی به شکایات" در شرکت توانیر

 درراستای قانون ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد ( مصوب مجلس شورای اسلامی ) مبنی بر لزوم بازنگری و مهندسی مجدد سامانه پاسخگویی به شکایات " سامانه جامع رسیدگی به شکایات" در شرکت توانیر ایجاد گردید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل شرکت توانیر، این سامانه از سوی دفتر بررسی های مالی و بازرگانی و امور مرتبط با بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات به صورت حضوری نیز مقدور و رسیدگی سریع به آن میسر است وکلیه شرکت های زیر مجموعه توانیر در سراسر کشور بایستی شکایات دریافتی را از طریق سامانه مذکور پیگیری و حل وفصل نمایند.

این گزارش می افزاید: به منظور سهولت دسترسی افراد به مرجع پیگیری و رسیدگی به شکایات ، چنانچه شهروندان در خصوص نحوه ارائه خدمات برق رسانی ، نقص قوانین و مقررات ، عدم انجام وظیفه و یا ضعف در ارائه خدمات از شرکتهای که عهده دار خدمات تامین برق هستند ، شکایتی داشته باشند می توانند با مراجعه به سایت توانیر به آدرس:

http:--www.tavanir.org.ir-complaints  شکایات و درخواست های خود را به صورت غیر حضوری نیز ثبت و پی گیری نمایند.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/03/22   تعداد بازدید 2098     https://azrec.co.ir/blog/u/20958  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض