اولین جلسه کمیته " طرح تکریم ارباب رجوع " شرکت برق منطقه ای آذربایجان در سال ۹۴ با حضور مدیر عامل و اعضای کمیته برگزار شد.
در این جلسه که روز دوشنبه اول تیر ماه در دفتر مدیرعامل ترتیب یافت، ابتدا گزارش فعالیت های انجام یافته در خصوص طرح تکریم ارباب رجوع خصوصاً روند اجرایی مفاد بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری توسط دبیر جلسه وسایر اعضاء ارائه گردید.
در ادامه ، مهندس صبوری مدیر عامل شرکت طی سخنانی ضمن تاکید بر اهمیت امر" تکریم ارباب رجوع" در سازمانها ، انجام صحیح فرایندهای کاری در شرکت را موضوعی الزامی قلمداد نمود.
وی رسیدگی به موقع ، سریع و شفاف به امورات مراجعین برون سازمانی و درون سازمانی را امری مهم قلمداد کرده و شفاف سازی خدمات و فرایندی کاری ،وحدت رویه ، اطلاع رسانی به موقع به مردم در چارچوب قوانین ومقررات را مورد تاکید قرار داد.
مدیر عامل برق آذربایجان همچنین مستند سازی فعالیت ها در بخش درون سازمانی وبرون سازمانی ، داشتن دید مثبت برای خدمت به مراجعین را از الزامات طرح تکریم ارباب رجوع دانسته و فرایند محور بودن ارتباطات و عدم ایجاد تفاوت و حتی تبعیض در خدمات و رسیدگی به امورات را امری ضروری قلمداد کرد.
در ادامه این جلسه با حضور مدیرعامل، تصمیماتی در جهت روان سازی فرایند تکریم ارباب رجوع در شرکت اتخاذ گردید.
تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/04/02 تعداد بازدید 1032 https://azrec.co.ir/blog/u/21136
نظرات (0)