یکی از مهمترین اهداف شرکت برق منظقه ای آدربایجان در طول سنوات مختلف، ارائه سرویس بهینه به ذینفعان، افزایش رضایتمندی مشتریان، تکریم ارباب رجوع و رعایت مفاد منشور حقوق شهروندی بوده است. در همین راستا، این وظیفه برای شرکت متصور است که نسبت به اخذ نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات مردم و صاحبنظران در حوزه صنعت برق، از طرق مختلف اقدام نماید.
این شرکت خود را موظف می داند تا مقررات، بخشنامهها، آیین نامهها و دستورالعملهای تدوین شده در کمیتهها و کارگروههای تخصصی خود به اطلاع برساند و از طریق سامانه نظام پیشنهادهای شرکت برق منظقه ای به آدرس http:--np-azrec.tavanir.org.ir-Login.aspx ، نظرات و پیشنهادات شرکتها را که خود انعکاسی از نظرات صاحبنظران و مردم می باشد، پیرامون موارد مختلف جمع آوری و بررسی می نماید.
همچنین، این شرکت از طریق سامانه میز خدمت الکترونیک ، اقدام به اخذ نظرات، انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های مردم در تمامی حوزه های مرتبط با خدمات صنعت برق مینماید.
پیشنهادها و انتقادها به آدرس: | https:--np-azrec.tavanir.org.ir-Login.aspx |
رسیدگی به شکایات به آدرس: | https:--egov.azrec.co.ir |
نظرسنجی خدمات به آدرس: | https:--egov.azrec.co.ir-survey- |
تاریخ انتشار / بروز رسانی1400/12/16 تعداد بازدید 5273 https://azrec.co.ir/blog/u/22585