کد خدمت: 13032118104 |
عنوان خدمت: تغییر نام مشترکین (تغییر مالکیت انشعاب) شرکت های برق منطقه ای |
Service Title:Renaming the electricity branch of the subscribers of regional electricity companies |
شرح خدمت:توسط این خدمات مشترکین قادر خواهند بود درخواست مربوط به اصلاح نام اشتراک خود را به شکل غیرحضوری ارایه دهند. |
Description:With these services, subscribers will be able to submit a request to modify their subscription name in absentia |
متوسط زمان ارائه خدمت: | 4 روز کاری |
واحد پاسخگو: | دفتر خدمات مشترکین و مدیریت مصرف و وصول درآمد |
شماره تماس واحد پاسخگو: | 04131073024 |
نحوه ارائه خدمت: | الکترونیکی |
مدارک لازم: |
|
فرآیند خدمت:
سوالات متداول:
1- مدت زمان مورد نیاز جهت تغییر نام چند روز خواهد بود؟ جواب: مطابق با شناسنامه خدمت، 4 روز کاری برای انجام این خدمت نیاز می باشد |
2- آیا بازدید کارشناسی از محل و لوازم اندازه گیری به عمل خواهد آمد؟ جواب: بله، بازدید توسط کارشناسان شرکت برق منطقه ای انجام می گیرد |
3-مستندات فقط باید بصورت الکترونیکی بارگذاری شود یا اصل آن هم باید ارایه گردد؟ جواب: ارسال مستندات بصورت الکترونیکی کفایت می کند |
4- آیا تسویه حساب کامل انشعاب برای تغییر نام ضرورت دارد؟ جواب: بله تسویه حساب قبل از تغییر نام باید انجام گیرد |
5- چگونه مشترک از روند درخواست خود مطلع شود؟ جواب: از طریق ارسال پیامک توسط سیستم به شماره موبایل مشترک و همچنین از طریق کد رهگیری سامانه میز خدمت نیز، مشترک می تواند درخواست خود را پیگیری نماید |
تاریخ انتشار / بروز رسانی1401/02/29 تعداد بازدید 4955 https://azrec.co.ir/blog/u/22782